Welcome to UCU Forum!
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share
 

 Girlfriends

Go down 
AuthorMessage
Virus
Captain
Captain
Virus

Posts : 168
Join date : 2009-04-05
Age : 27
Location : Casper, Wy

Girlfriends Empty
PostSubject: Girlfriends   Girlfriends EmptyMon Nov 16 2009, 12:50

I figure we could atleast know what each others girl friends look like so we have a valid excuse why we are not on all of the time...
This is the girl i spend most of my free time with...she is freaking awesome!!!

Girlfriends Shelbi.th

_________________
Girlfriends 234_virus_gif_32
Back to top Go down
View user profile
orf
Lieutanant General
Lieutanant General
orf

Posts : 243
Join date : 2009-04-05
Age : 31
Location : MA/VA

Girlfriends Empty
PostSubject: Re: Girlfriends   Girlfriends EmptyTue Nov 17 2009, 02:31

i'm curious to see how many posts this gets...
anyway, i guess i should contribute:

Girlfriends Photoon20090829at1814

_________________
neutrality means that you don't really care, because the struggle goes on whether or not you're there: blind and unaware.
Girlfriends Newsigobn
so noob it hurts
Back to top Go down
View user profile
Virus
Captain
Captain
Virus

Posts : 168
Join date : 2009-04-05
Age : 27
Location : Casper, Wy

Girlfriends Empty
PostSubject: Re: Girlfriends   Girlfriends EmptyTue Nov 17 2009, 15:01

shes pretty cute orf cheers

_________________
Girlfriends 234_virus_gif_32
Back to top Go down
View user profile
[ARMY] LaRock
Private
Private


Posts : 16
Join date : 2009-10-25

Girlfriends Empty
PostSubject: Re: Girlfriends   Girlfriends EmptyWed Nov 18 2009, 18:04

I'm in between brain-ninjas at this point. Just throwin' that out there.
Back to top Go down
View user profile
orf
Lieutanant General
Lieutanant General
orf

Posts : 243
Join date : 2009-04-05
Age : 31
Location : MA/VA

Girlfriends Empty
PostSubject: Re: Girlfriends   Girlfriends EmptyWed Nov 18 2009, 20:00

post ex pics?

_________________
neutrality means that you don't really care, because the struggle goes on whether or not you're there: blind and unaware.
Girlfriends Newsigobn
so noob it hurts
Back to top Go down
View user profile
[ARMY] LaRock
Private
Private


Posts : 16
Join date : 2009-10-25

Girlfriends Empty
PostSubject: Re: Girlfriends   Girlfriends EmptyThu Nov 19 2009, 11:56

Ummm...well...I kind of hate the living shit out of them, so...no thanks. =\ Gimme a couple weeks to a month. I'll have something for you horny fuckers.
Back to top Go down
View user profile
orf
Lieutanant General
Lieutanant General
orf

Posts : 243
Join date : 2009-04-05
Age : 31
Location : MA/VA

Girlfriends Empty
PostSubject: Re: Girlfriends   Girlfriends EmptyThu Nov 19 2009, 12:16

lol fair enough

_________________
neutrality means that you don't really care, because the struggle goes on whether or not you're there: blind and unaware.
Girlfriends Newsigobn
so noob it hurts
Back to top Go down
View user profile
Dougy Fresh
Sergeant Major
Sergeant Major
Dougy Fresh

Posts : 87
Join date : 2009-04-05
Age : 29
Location : Barrie, Ontario

Girlfriends Empty
PostSubject: lol   Girlfriends EmptyThu Nov 19 2009, 15:07

i burned and deleted every last picture


sup guys

miss ya all
Back to top Go down
View user profile
[ARMY] LaRock
Private
Private


Posts : 16
Join date : 2009-10-25

Girlfriends Empty
PostSubject: Re: Girlfriends   Girlfriends EmptyThu Nov 19 2009, 16:22

Atta boy. They're all a bunch of mental terrorists. Props to Dane Cook for my metaphors.
I didn't burn 'em, cuz I thought it'd be more fitting to throw them in the trash. =D
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




Girlfriends Empty
PostSubject: Re: Girlfriends   Girlfriends Empty

Back to top Go down
 
Girlfriends
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Ultimate Chaos Unleashed :: General Discussion :: Off Topic & Introduce Yourself-
Jump to: